Julstorm

Hej igen på er!

Nu har det åter varit ett tag sedan jag skrev något. Det är helt galet vad tiden går fort och det känns inte som om jag hinner med något annat än att jobba.

Hoppas att ni har haft en riktig bra och god Jul. Här hemma har vi tagit det lugnt och bara njutit lite av ledigheten.

Julafton firade vi med sambons mor med familj och Juldagen med mina föräldrar. Det har varit riktigt trevligt, mysigt och vi har haft extra mycket tid och kärlek för våra hundar och katter. Att inte säga kattungar! De är så bedårande.

Julen detta året har dock varit grå och regnig och inte nog med det så stormar det...

Eftersom fölis fick Frost lucka för boxen så sk Frost få en ny lucka för övre delen av boxdörren idag. Det ska ju blåsa upp mot 24m/s inatt och västligt. Det innebär rätt in i uteboxarna, så lucka it is!

Nu ska jag dock ge mig av och se om jag kan fynda något hos grannen som driver en hästsport butik. Hon har massor med fina saker!

På inköpslistan står dock täcke till Frost. Rory har rivit sönder alla hans fodrade täcken nu....så han är i stort behov av ett nytt vintertäcke.

Hörs!


Allmänt | |
Upp