Det får inte stanna nu...

Det viktigaste är att träningen av hästarna inte stannar av. Så nu när sambon har kommit hem efter att ha varit iväg och spelat golf så skickade jag ut honom till hästarna.
Hans Diva måste ridas och Frost får longeras. Frost skulle ridits idag men det får räcka med longering idag.

Jag gissar på att jag behöver ta mig ut och stötta honom. Problemet är bara att jag får spänningshuvudvärk av att hoppa på kryckor. Spänningshuvudvärken utlöser i sin tur migränen, vilket är vad jag har tampats med hela dagen. Måste dock ta mig ut ändå, tror tyvärr inte att han löser det själv. Framför allt inte Frost som kan vara lite knepig på lina eftersom han lätt blir överkänslig.

Nåväl, får börja med sprutan i magen och sedan försöka ta mig ut utan att kollapsa av en migränexplosion.

Måste bara visa denna bilden, mattehjärtat bara smälter av åsynen av denna vackra krabat!

Allmänt | |
Upp