Måndag kväll

Hej på er!
Nu var det längesedan jag skrev något här. Tyvärr har det varit långa dagar och då inte för att det har vart så överdrivet mycket att göra utan snarare för att det har tagit sådan tid. Dessutom har jag sovit uruselt.

Aja, det som har varit är förbi.

Lite roligare saker är att vi har fått kattungar. Fyra bedårande små knyten! Det kommer bli svårt att inte behålla någon men vi kan ju inte ha hur många katter som helst. Eller?
Jag skulle visserligen kunna det men man ska ha tid och råd med alla också. Sedan tycker sambon att det redan är tillräckligt många katter här hemma, vi har ju fyra.
Fast fyra eller fem katter spelar väl ingen större roll? Eller sex?

Fölis då? Jo honom har vi börjat avvänja så sakta. Vi har ju tyvärr inte allt för mycket tid eller den optimala boxen för detta. Så det får gå långsamt och i den tid som vi har möjlighet till. Det är väl egentligen bara nyttigt att Katalina får avvänja honom själv, men jag känner väl att hon binder hästar till sig allt för mycket. Till och med Frost tenderar ju till att bli galet fäst och därmed lite knäpp när han går med henne.

Här ser ni Frost och Dreamcatcher tillsammans i hage.

Vad gäller Frost då? Ja igår satt jag upp för första gången på 3,5 månad. Äntligen! Så som jag har längtat!

Allmänt | |
Upp