Tisdag

God morgon på er!
 
Just nu sitter jag och äter frukost innan jobbet, jag var dock uppe tidigare för att fodra och släppa ut hästar samt göra morgonstallet så nu är allt fint ut. Idag jobbar jag 9,45 - 18,30 - inte ritkigt min favorittid. Känns lite sådär som att man inte hinner med något innan och inte heller efter om man dessutom lägger på restiden.
 
Aja, ikväll blir det dock till att fara iväg till ridhuset och rida Frost fastän jag kommer hem sent. Han kan inte vila fyra-fem  dagar denna veckan helt enkelt. Så vi bestämde att sambon tar in Frost och ryktar honom och packar transporten tills jag kommer hem och byter om. Så lindar jag upp honom och tar på transportskydden. Förhoppningsvis hinner vi iväg innan 20.
 
Jag vet inte riktigt när jag ska hinna plocka ut bilder ur videon men hoppas på att få lie tid till det imorgon efter styrelsemötet.
 
Nu måste jag göra mig i ordning och fara.
 
Hörs sen!
 
 
Allmänt | |
Upp