Torsdag

Det är redan påsk...helt otroligt vad tiden går fort.
 
Idag hade vi arbetstidsförkortning, vilket innebär att vi endast arbetar 4 timmar idag. Väldigt skönt i och med att jag har varit ovanligt trött senaste tre dagarna. Känns som om jag har sovit uselt.
 
Men hur som...
 
Katalina är bestämd att betäckas i år och jag bokat Zappa. Det ska bli spännande att se vad som tittar ut men jag tror kombinationen.
 
Frost tränas på och jag hoppas på att debutera honom på tävlingsbanorna i vår. Målet är fortfarande LB i vår-försommar, LA i sommar-sensommar och Msv C i höst. Jag har kikat på eventuella tävlingar och gjort upp lite planering.
 
Mina planer för kvällen är att åka iväg med Frost och rida samt göra lite påskfint till hästarna och i huset. Imorgon kommer mina föräldrar för att hjälp till och jag tror att det är gjutning och putsning i en blivande stalldel som är planerad i helgen utöver att vi på söndag ska åka till brorsan.
 
Men givetvis ska vi ha lite påskmys med familjen, äta gott och umgås.
 
Nu får jag ge mig ut i stallet!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ellen - tävlingsryttare:

Så spännande!

Upp