Om man ändå hade mer tid...

Söndag och redan juni. Tiden går fort och jag börjar smått få panik över att sommaren snart är slut, fastän den knappt har börjat. 


Nåväl! 

På onsdag kommer en mäklare hit för att värdera vår fastighet. Vi behöver veta vad vi har att röra oss med i förhandlingar med Trafikverket nu när det närmar sig beslut. 

Huset är tyvärr inte färdigrenoverat och stallet är inte klart, men det får helt enkelt bli en delvärdering nu och sedan göra om det när mer har blivit gjort. 

Nu har vi alla fall massor att göra tills på onsdag, trimma och klippa gräset, städa hus, stall, lada, garage och gården. Göra färdigt verandan, vilket innebär även målning så jag hoppas på en solig dag innan onsdag så att jag kan utsidan. Sedan är det även en del småfix inne, lappa något hörn på någon tapet som släppt, sätta några lister, spackla och måla den nya walk-in-garderoben i sovrummet. 

Och en massa annat smått och gott!

Därav min frånvaro här, det har varit jobb och fix om vartannat. Det ihop med att hästarna ska göras och ridas så har mina dagar varit fullproppade under 05.30 - 00.30 varje dag.

Blir en bättring efter onsdag!


Denna bilden stannade jag upp för att ta häromdagen. Det var så fint med regnbågen över stallet.

Allmänt | |
Upp