Måndag

God förmiddag! 


Det är måndag, en ny vecka och mängder med snö! 

Hemma är det snö överallt, på vissa delar bara ett tunt täcke, på andra delar är det stora drivor med snö.
Igårkväll fick sambon skotta fram dörrarna till uteboxarna medan jag nattade hästarna. Tur att jag kom på det annars hade jag haft att göra imorse för att få ut hästarna. 

Galet! Men det försvinner snart och då blir det istället pisseblött överallt....föredrar snön kan jag säga.

Hur som!

Förra lördagen så blev ju träningen inställd och förra veckan gick det inte att få ihop en tid som passade. Men idag har jag bokat en träning på torsdagkväll för Anneli! Ska även försöka boka en för nästa vecka med. Jag vill veta när jag har träningar så att jag kan planera Frost veckor. Eftersom det är lite komplicerat med att få mina och Annelis tider att gå ihop så är det lättare att planera Frost vilodagar och veckor efter träningarna.

Ikväll blir det ridning, efter två dagar vila och en longering så kommer han ha mycket krut under hovarna.

Hörs sen! 


Allmänt | |
Upp