Mycket på gång

Hej på er! Det har varit långt mellan uppdateringarna nu.

Ikväll är jag ensam hemma med djuren. Därför unnar jag mig ett glas rött tillsammans med chokladtryfflar och popcorn. Så gott!

Sedan jag började jobba så har tiden varit knapp. Allt tar ju minst dubbelt så lång tid för mig, nu efter skadan, än vanligtvis. Så jag hinner nätt och jämt äta mellan stallpassen. Därav dålig uppdatering. Sedan så händer det inte så mycket konkret som jag kan berätta om. Givetvis har cirkusen dragit igång här på gården igen, men projekten är så stora och pågår under så lång tid att det gör sig mer lämpligt att berätta om när man har kommit längre.

Frosty har börjar sättas igång, jag har longerat honom tre gånger nu.

Dreamcatcher har vi börjat vänja vid att stå i egen box. Det är inga långa stunder men cirka 30 minuter eller lite mer. Vet inte riktigt eftersom vi går på DC's upplevelse och inte klockan. Det går dock över all förväntan. Han är verkligen stencool.

Sedan har vi tagit ett beslut gällande min förra häst. Det vill jag dock inte berätta om än utan avvaktar ett tag till.

Ja, det var en liten snabb-uppdatering om vad som sker här.

Godnatt!

Allmänt | |
Upp