Söndag

Ännu en solig dag, trots att väderleksrapporten sa 8 mm/h. Visst kom det lite regn men det var inte många droppar. Jag som hade förberett allting ute. Ställt undan utemöbler och grillen som inte ska bli blöta, stängt in hästarna i lösdriftshagarna och ställt in Frost. 


Aja, ingen större skada skedd, nu ska jag släppa ut Frost igen men först ska jag kolla om marken är blöt. Är hagarna blöta får hästarna stå kvar i lösdriftshagarna och äta hö samt set gräs som har växt upp där. 

Därefter tänkte jag ge mig av till mor och far. Det är ju Mors dag idag och dessutom tänkte jag be mor om hjälp med en toning som jag ska prova. Berättar mer om det sen! 

Red gjorde jag i förmiddags, innan regnet tänkte jag och nog hann jag med det precis innan regnet. Men även hur det gick under ridpasset tar vi sen! 

Nu måste jag pipa iväg, hörs!

Allmänt | |
Upp