Ett snabbt hej!

Hej på er!


Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera här och det som är skrivet känns verkligen så okvalitativt.

Måste bli bättre på att skriva här. Det är dock inte lätt med så få timmar på dygnet. Just nu går jag upp 4.30 varje dag för att göra stallet innan jobbet och när jag kommer hem vid 17 från jobbet så är det middagstallet lite snabbt eget matintag och sedan gör jag i ordning Frost och åker iväg och rider. Hemma  mellan 22 och 23.30 igen och då är det bara att göra i ordning Frost, packa ur transporten och göra kvällstallet inför natten. Lägger mig mellan 23,30 och 00.30 varje kväll.

Inte mycket sömn som ni förstår!

Men imorgon har jag en semesterdag och det bär av till Gothenburg Horse Show!

Nu måste jag sova så att jag är hyfsat fräsch. Vi åker hemifrån klockan 7.00 och innan dess ska ju stallet och hästarna göras.

Godnatt!

Allmänt | |
Upp