God natt

Jag sitter nu i sängen med kattungarna lekandes runt mig. De flyger runt och brottas, så söta!
 
Idag var det vilodag för Frost och tanken var att han skulle få en promenad, men eftersom det regnade oavbrutet och han är lite förtjust i regn som jag så hoppade vi över det. Istället skodde sambon om Frost, vilket var välbehövligt, så nu är han fin fin i hovarna.
 
Annars har jag mest suttit och fixat med datorn, lagrat om bilder så att de är på en egen partition. Flyttat över alla bilder från kamera minneskortet samt mobilen. Så nu är båda redo för nya bilder!
 
Här får ni se en bild från lördagens ridpass, det syns tydligt att Frost börjar bli rundare i formen nu när bakdelen sakta börjar vinklas in mer. Ridkänslan blir bara bättre och bättre, de senaste tre passen har han gett mig en fantastisk ridkänsla. Ändå är det SÅ mycket mer kvar tills han är där. Vad jag längtar!
 
 
Allmänt | |
Upp