Godmorgon torsdag

Godmorgon på er!


Jag checkade in på arbetsdatorn redan vid 6 imorse så här är vi i full gång.

Hästarna fick dock sovmorgon, för sambon gick precis ut för att göra morgonen för dem. Hundarna fick också ligga kvar och sova med sambon. Så det var bara jag och katterna som var igång tidigt. Men jag klagar inte, det är rätt mysigt att gå upp i ett tyst hus bortsett från små busiga dunbollar som flyger runt och leker.

Jag jobbar som sagt till 11.30 nu på förmiddagen, sedan ger vi oss iväg med Frost och därefter jobbar jag 15-18 igen. Det är så skönt att kunna lägga upp dagen på detta sättet och slippa ta ut en semesterdag bara för ett besök hos equiterapeuten och tandläkaren. 

Nu ska jag återgå till jobbet! 

Här får ni se vad stora tre av dunbollarna börjar bli!

Allmänt | |
Upp