Tacos och ridning en lördagkväll

Godkväll på er!


Just nu sitter lagar vi tacos som vi ska äta. Tacos är helt enastående om man bortser från mängden disk som det alltid efterlämnar. Men det är det värt!

Idag har sambon roat sig med att städa huset medan jag har gjort stallet och krattat gårdsplan. Det behövdes verkligen! Fick ihop 1,5 stor skottkärra med hö, löv och annat bös! Jisses! Kan säga att det ser så mycket trevligare ut!

Igår köpte jag givetvis fredagsbuketten, denna gången hade de fått in liljor och jag älskar ju liljor! Mina favoritblommor! 

Titta så fina de är! 

Som ni ser så står de inte på bordet som jag brukar vilja ha blommor på. Så sambon åkte och köpte en bukett rosor också. Jag hade sett fantastiskt fina rosor när jag köpte liljorna igår så jag beskrev dem och han träffade helt rätt! 


Ska ta kort på dem imorgon så ni får se! 

Nu är det mat och sedan ska jag göra i ordning Frost för en tur till ridhuset. Han ska joggas idag. 

Allmänt | |
Upp