Torsdag kväll

God kväll på er! 


Just nu sitter jag och laddar upp en liten video från kvällens pyssel med Dreamcatcher. Fick bara ett infall att det kanske skulle vara roligt för er att  ta del av. Det är inget speciellt alls, inte ens redigerat utan rätt upp och ned uppladdat direkt från mobilen. 

Tänkte att ni skulle få "träffa" honom en sväng helt enkelt - komma lite när re.

Annars då? Jo vi var ju som sagt iväg med Frost. Hur det gick och vad Lotta sa tänkte jag ta upp i ett eget inlägg. Det kommer imorgon!

Vi var i alla fall hemma vid 14.45, så jag bytte om på Frost och skickade ut honom i hagen igen. Därefter gick jag raka vägen in till jobbdatorn och fortsatte att jobba till 18.00. 

När jag hade stängt ned jobbdatorn så gav jag mig ut för att göra stallet. Passade även på att ta in Dreamcatcher lite tidigare för att pyssla om honom men även för att vänja honom vid att stå inte en längre stund samt att vara ifrån mamma lite längre. Utvärderingen på det kan vi göra efter utsläppet imorgon.

Nu ska jag skriva lite inlägg inför imorgon. Samt lägga upp kvällens video så att ni kan kika om ni tycker att det är kul att se.

God kväll!

Allmänt | |
Upp