Måndag

I helgen har vi haft hjälp av mina föräldrar. De är verkligen GULD värda för all hjälp de ger. Helt makalöst!


Tyvärr försvann drygt halva lördagen i migrän för mig. Gick upp och gjorde hästarna i halv dimma för ögonen, släpade mig sedan till huset tog en pillercocktail och gick och la mig. 12.30 gick jag upp, lite dåsig men migränfri. För tillfället....den kom tillbaka lite svagt igår men idag fick jag åka ifrån jobbet för att huvudet inte fungerade och smärtan höll på att ta över. 

Hur som....mäklaren kommer på onsdag, dagarna går och vi jobbar på. Efter att ha vilat bort migränen idag så fick jag målat det sista på verandan ikväll. Så snygg! Sambon har byggt glasen idag och imorgon ska han sätta in dem i verandan. Ni ska få se hur det blev! Jag är så nöjd!

Nu måste jag sova, annars kommer migränen att explodera imorgon igen och dagen gå till spillo. Imorgon har vi mängder att göra! Det kommer inte bli många lugna minuter, men jag ska försöka hinna med att uppdatera er lite under frukosten imorgon. 

Har ju massor att berätta om hästarna ju! 

Kram på er så länge!

Allmänt | |
Upp