Onsdag

Mer hosta, mer feber....så det fick bli sovmorgon och arbete hemifrån.

Det är ju inte jobbet som är svårt när jag är sjuk utan sömnbrist och stress, för att inte tala om att smitta andra. 

Det är skönt att kunna lösa det ändå!

Idag vilar Frost, vilket är skönt för mig så att jag kan vila lite. Gårdagens pass gick riktigt bra vad gäller Frost men jag var helt slut och matt. Mådde inte alls bra efteråt, att inte tala om imorse.

Man ska ju inte träna när man är sjuk sägs det. Och det stämmer, men vad gör man när man är illa tvungen? Vi kommer ingenstans om vi inte tränar.

Nu ska jag göra kvällstallet och därefter sammanställa och maila ut lite saker till föreningen. Får bli en kopp te till datorjobbet. Därefter blir det natten, kroppen behöver verkligen vila. Febern går upp och ned konstant.

Från det ena till det andra...
Han är så vacker, vår lille Dreamcatcher! Och SÅ enkel.

Allmänt | |
Upp