Söndag och årsmöte

God dag på er!


Imorse tog vi en härlig sovmorgon, det var välbehövligt.

Passade även på att äta en riktigt god frukost, så medan jag morgonfodrade hästarna och släppte ut Frost och DC, så lagade sambon havregrynsgröt.

Därefter red jag Frost hemma, han var jättefin även om han vid ett tillfälle fick spel och vi flög över ridbanan en vända. Han var mjuk som smör och energisk. Så mycket energi och det var nog därför som han exploderade. Men det hör till om hästen ska ha förmåga att gå de högsta klasserna, vilket jag är säker på att Frost kommer att kunna göra om jag förvaltar honom väl och han får vara hel och frisk.

Jag red dock inte så länge och ville inte att han skulle bli trött eftersom han ska gå imorgon och tränas för Anneli på tisdag.

Nu är vi på väg till SWB Västs årsmöte i Ljungskile. 

Hörs!


Frukosten: havregrynsgröt med hasselnötter, hallon, ananas, melon och vindruvor - mums!

Allmänt | |
Upp