Halvlek

Det är så varmt idag, igen. 


Hua, nu har vi kommit halvvägs i sysslorna. Sambon har varit till tippen medan jag for och köpte ett regntäcke till Frost, flughuva till Rory och en Back on Track hjälm till mig. Inte de snyggaste hjälmarna men safety first som man säger.

Funderade först på en med mocka och lite glitter men valde faktiskt en slät. Tänkte att det är lättare att hålla rent och snyggt, men har även lite planer för den. Håll utkik här på bloggen samt min Instagram! 

Nu har jag precis målat färdigt framsidan av putsfasaden på huset och tänkte svalka mig lite samtidigt som jag skriver här. Det var varmt och svettigt att måla i direkt solljus! 

Sambon å andra sidan står uppe i vårt sovrum och river väggen till vindsdelen. Tanken är att göra om vindsdelen till walk-in-closet samt öppna upp till murstocken och låta den vara en fin detalj i sovrummet. Ännu ett projekt för honom!

Nu funderar jag på hur jag ska lägga upp resten av kvällen. 

Om jag ska rida Frost innan jag åker och tittar till mammas katter eller efter. Det är frågan och dagens i-landsproblem...

Allmänt | |
Upp