Långhelg

God afton på er!


De senaste två veckorna har varit helt enastående, sol och sommarvärme - helt underbart!

Värdering av vår gård är bokad den 7:e juni. Till dess så jobbar vi på med renoveringar när vi inte är på jobbet.
För att verkligen få gjort så mycket som möjligt jag har backat av lite med Frosts träningar. Jag rider och han får jobba men jag har lagt om fokus på hans träning och rider här hemma. 

Hästarna har för övrigt fått gå ut i sommarhagarna och njuter för fullt! De är dock "inne" om nätterna. Frost och DC i sina boxar, Rory, Katalina och Harry i lösdriftarna. Något de tydligt uppskattar då K och H springer självmant till lösdriften och hänger på kvällarna medan de andra killarna hänger vid grinden och gnäggar efter en. 

Förutom att det är så underbart väder så är det ju långhelg denna helgen. Vi var visserligen och jobbade på fredagen men det kändes inte som jobb riktigt ändå. Dagen gick ju fort och så var man hemma igen. Helt okej!

Nej, nu ska jag mocka och ta in Frost så att han får vila lite innan ridpasset. Medan han vilar så fortsätter jag måla på den nya verandan.

Kram på er!

Där står gänget och njuter, de har även sällskap av grannens hästar :)





Allmänt | |
Upp