Söndag kväll

Så vart semestern slut och imorgon väntar jobbet igen. Samtidigt räknar man ned till nästa ledighet - augusti...det är ett tag kvar. Men som tur är så finns det ju ett par extra dagar i juni som ger ledighet.


Hur som!

Idag var vi iväg med Frost och red. Tanken var att sambon skulle ha fotat och framförallt filmat. Men det glömde han helt bort att göra, samtidigt som jag var så fokuserad på ridningen att jag inte påtalade det. Suck! Nya bilder får bli en annan gång helt enkelt. Även om jag väldigt gärna hade velat se dagens pass. Det kändes helt okej, bra till och med. 

Jag lade mycket fokus från start på att flytta Frost för skänkeln och och övergångar för att på så vis aktivera bakbenen. När han kom upp sig framtill och kändes jämn i båda sidorna så lade jag in lite olika linjer ur både LA och MsvC. Frost kändes bättre än på länge. 


Allmänt | |
Upp